Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Utisaka puna glava ili kako Putinom hoće da peru "gej-paradu“

Komentari (72) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 03 oktobar 2014 13:52
Beograđanin
Đorđe, ovo je jedan od vaših najboljih, najbritkijih i najduhovitijih komentara koje sam čitao, čestitam vam. Žao mi je samo to što je stvarnost, koju toliko duhovito opisujete, toliko crna.
Preporuke:
184
15
2 petak, 03 oktobar 2014 14:00
Goran Jevtović
ali smatram da je vojna parada van prigodnog datuma neukusna, čisto marketinška i kontraproduktivna glupost i pokušaj instrumentalizacije velike naklonosti koju Rusija i Putin lično imaju u srpskom javnom mnjenju zarad jeftinog režimskog pi-ara.
I ne samo da je tzv. parada primitivan marketinški trik, već je kao takva protivzakonita.
Nekada je postojalo "Strojevo pravilo" (usotalom, kao i u svim zemljama sveta) kojim je bilo regulisano do detalja: kada, kojim povodom (to je bio isključivo Dan pobede), kojim snagama i resursima, kakvim ešelonskim poretkom, gde (plato ispred skupštine) se izvodi vojna parada.

Sada, tačnije od 2007.godine, od kada smo usvojili i uveli NATO standarde u tzv. vojsci Srbije i srozali je na bednu ispostavu alijanse u ovom delu sveta, tako nešto nije predviđeno ni Zakonom o odbrani, ni Zakonom o vojsci, a pogotovu ne Pravilom službe i Strojevim pravilom.
I šta ako se nešto nepredviđeno desi?

Sve ostalo je rečeno u tekstu.
Preporuke:
180
13
3 petak, 03 oktobar 2014 14:17
s.p.Lajković
Jel to Goran Jeftovič aludira na Egipat i Asada? Ne daj Bože aili u pravu je. Jedino što vadi situaciju je činjenica da stvarno ne znam šta će TO da paradira ulicama BG? Hoće li po hitnom, postupku sa vojnog otpada da pozajmljuju naoružanje i limene čamce, Tamiće i Pincgauere, Tenkova i onako nema a kod Kineza da se hitno na angroo kupe plastične kopije ličnpog naoružanja ?
Jedino za vojnike nema problema. Oni su već imali generalnu probu prošle nedelje u centru Beograda i pokazali su da znaju kako treba da izgleda parada.
A što se tiče Olje, sve je istina ali ona nije zabranjena - već prebačena na info kanal na kome ona ne želi da nastupa. Sve ostalo mi se čini preteranim. A šta ste mogli da očekujete od grčkog vlasnika ? Da napravi zabavni kanal sa Utiskom nedelje? Ne kapiraju oni srpski sistem zabave. Njima politika nije zabava a žele da kao svi vlasnici u okviru jedne tv naprave što više kanala. Ostalo je samo Oljin "trip" da je institucija i Bogzna kako bitna u Srbiji.
Preporuke:
58
65
4 petak, 03 oktobar 2014 14:24
zarobljena princeza
Jedna Parada za Zapad jedna Parada za Istok.Šta će dobiti Srbi i ima li ih uopšte.Onih mislim iz Šumadije,od Gruže,Kruševca odakle mi je seme po ocu i majci.Čovek u ličnom životu teži ka slobodi i samostalnosti,imamo mi kao narod svoje veličine i ljude van vremena,ne treba nama ni jedna Parada nama treba da se setimo ko smo? i to šte pre.Našoj deci ništa ne znači ono što nama znači,za njih nema nikakav značaj ni jedno prezime koje je haralo poslednjih pedeset godina.Došla je smena vremena,nastaje Novo doba,to su deca rođena od 90-tih.Treba li neko da nas obavesti ili ćemo nekako spoznati i sami ne znam,ali znam da ovo dno nakon svih dna poslednjih sto godina posebno ima logike i ima smisla i što pre nas bude ne bilo za našu decu će biti bolje.Samo za njih nije kasno,samo oni nisu truli.Dajte ljudi da se pokrenemo da deci pomognemo ne samo tipkanjem nego otporom u načinu života.Dajete da se nađemo a da se ne dogovorimo.
Preporuke:
88
5
5 petak, 03 oktobar 2014 14:25
Zoran Đorđević
Dakle, da ne bude nesporazuma (mada ne sumnjam da će po komandi graknuti naručene režimske kvazi-patriote), Putinov dolazak podržavam oberučke, ali smatram da je vojna parada van prigodnog datuma neukusna, čisto marketinška i kontraproduktivna glupost i pokušaj instrumentalizacije velike naklonosti koju Rusija i Putin lično imaju u srpskom javnom mnjenju zarad jeftinog režimskog pi-ara.

Možda Putin, u svoj ovoj gužvi, nema drugi slobodan termin.
Preporuke:
77
1
6 petak, 03 oktobar 2014 14:26
pop i berberin
Utisak nedelje je efemerna i intrigantska emisija, kojoj su cenu "nabili" "intelektualci" i "proevropski političari"(pajtaši i istomišljenici Bebe Popovića!!!) devedesetih,a Bećkovićeva je osoba bez stava i bez suštinske hrabrosti i poštenja. Vučić, iako nije naročito inteligentan, jeste lukav i vešt (lukavstvo je inteligencija glupih- Igo), to veoma dobro zna, i takođe, veoma dobro zna, da je on (dakle Vučić) oličenje svih tendencija za koje se zalagali i zalažu "intlelktualci" i "proevropski političari", te da je trenutak da se oslobodi neprijatnosti zvane Utisak nedelje.
Što se Putina i vojne parade tiče, hajde prvo da vidimo šta će se dogoditi 16. oktobra.

Tekst inače odličan, kao što smo i navikli.
Preporuke:
120
10
7 petak, 03 oktobar 2014 14:27
sve je jasno
Da li se neki prave naivni sa pričom o "Info kanalu", odluci grčkog vlasnika itd. Ma, ljudi, ne zamajavajte se. Žena ga je napravila smešnim, to jest, pokazala kakav je stvarno, i sveti joj se direktno i lično. Dozvolio mu je da ima, to jest, da legalizuje dve televizije u vlasništvu i ovo je revanš za to.
Preporuke:
105
8
8 petak, 03 oktobar 2014 14:32
pitanje
Da li je tacno da ce u paradi ucestvovati i vojnici Rusije, kao saoslobodioci, ne samo Bgda, nego Srbije? Nisu se crvenoarmejci padobranima spustili u bgd, vec su prethodno prokrcili put kroz Srbiju.
Preporuke:
80
3
9 petak, 03 oktobar 2014 14:46
Srbin iz Banata
Već sam samom sebi dosadan, ali moram ponoviti po hiljaditi put:Na čelu Srbije nalazi se čovek koji je toliko promenio koža, toliko laži izrekao i zakletvi (u crkvi datih, setite se) izneverio. Da bi to sve sprao onom ljigavom američkom frazom:"Nisam baš ponosan na neke stvari iz svoje prošlosti." Ljudi, duboko sam uveren da je reč o teškom egoma.... Podvlačim da ni u ludilu ne želim da vređam čoveka. Prosto smatram da gospodin Aleksandar Vučić nije ... podoban da vodi ovu zemlju. Ne može se toliko nasilje vršiti nad sopstvenom ličnošću.... Pa makar i motivi bili najispravniji. U šta sumnjam.
Preporuke:
158
6
10 petak, 03 oktobar 2014 14:51
Starac MIlija
Nije jasno zašto toliko uzbuđenja oko jedne emisije na B92. Da li je ta emisija - koja se emituje godinama - nešto pozitivno pokrenula u našem društvu? Da nije razrešila neke velike tajne, prosvetlila gledaoce do te mere da nešto bolje sagledaju politički život u Srbiji? Ništa od toga.
Voditeljka je uglavnom bila dosadna, bez jasnog stava, činilo se često da pokušava da bude, ili ne bude, nit riba-nit devojka. Cinična i lažno prijatna nije ostavljala neki sjajan utisak. Ko je zapamtio voditelje tipa jednog Dragana Babića, može da odahne sada kad je Utisak skinut sa programa.
Trebalo je to odavno da učine.
Preporuke:
74
38
11 petak, 03 oktobar 2014 14:53
zlo
Ovaj će na kraju sve da upropasti i uništi. Zloupotrebljava i poigrava se čak i sa rusofilijom koja je opstala i pod dosom i žutima, a ukida jedinu emisiju u kojoj se mogla čuti bar poneka kritička reč protiv njega.
Preporuke:
84
9
12 petak, 03 oktobar 2014 14:57
za "starca Miliju" i ostale prikrivene vučiće u jagnjećoj koži
Zato su sve aktuelne rasprave o Bećkovićkinom „liku i delu“ bespredmetne i uglavnom služe samo otužnom prorežimskom spinovanju i traženju koliko-toliko uverljivog alibija za vladarsku bahatost i osvetu zbog toga što se u onom čuvenom intervjuu sa Vučićem drznula da sa njim razgovara kao sa ljudskim bićem, a ne božanstvom. I zato je sudbina "Utiska", pored ostalog, i svojevrsna pokazna vežba svakom novinaru i medijskom posleniku šta ga čega ako se usudi da se na nepriličan način obrati „njegovom Visočanstvu“.
Preporuke:
100
15
13 petak, 03 oktobar 2014 15:01
Rđosav
Jer vojna parada se obično vezuje i organizuje za neki nacionalni praznik, Dan pobede, Dan oslobođenja, Dan državnosti... A, ako se ne varam, nijedan od tih praznika ne pada 16. oktobra.
- pada, kako ne pada? Oslobođenje Smedereva, hehe...

- be-sve šale, Putin svraća u Beograd 16. 10., verovatno na proputovanju za Italiju (valjda ima nešto zakazano 17-tog u Milanu?) pa je to odredilo datum parade. Opravdano, po meni - važnije je prisustvo Putina nego puko poklapanje datuma.
Preporuke:
71
15
14 petak, 03 oktobar 2014 15:05
Forever Jang
Putin je prvobitno trebalo da dođe u Beograd nakon sastanaka u Italiji, 19. oktobra, dakle uoči 70 godišnjice oslobođenja Beograda. S obzirom da 19. pada u nedelju, cela Srbija bi se sjatila u Beograd da dočeka Putina, a to bi bila velika opasnost za dečka. Zato je Putin zamoljen da dođe 16, kako bi manje ljudi bilo u Beogradu. Štaviše, glavni sadržaji su planirani da se održe u Novom Beogradu, a ne u centru grada. Parada koja će se održati biće tek ... performans. Najavljuje se defile i drugih zemalja saveznica. Misli se verovatno na SAD i Englesku, koje su samo 3-4 meseca pre oslobođenja surovo bombardovale Beograd, Leskovac, Kragujevac, Podgoricu... Ako bude tako, trebalo bi pozvati i Nemačku, jer ja ne vidim razliku između SAD i Nemačke. U svakom slučaju izvanredan tekst gospodina Vukadinovića, čiji NSPM već mesecima odoleava pritiscima vlasti, i njenih "hakera".
Preporuke:
147
6
15 petak, 03 oktobar 2014 15:10
Drinko Končarević
Dvehiljadečetrnajsta godina biće obeležena kao godina parada. Paradira se sa lažima tj. obećanjima, sa LGBT populacijom, (kao da drugih populacija nema) a vojna mu dođe nešto kao šlag na žito. A šta je ispod žita? To će mo videti narednih godina.
Preporuke:
68
2
16 petak, 03 oktobar 2014 15:13
da mi imamo vojsku
Da mi imamo vojsku kao što nemamo, onda bi se možda i moglo razgovarati i o paradi i datumu. Ovako, samo jad i čemer i režimski e-pe-pe, kao što je Đorđe i rekao.
Preporuke:
83
2
17 petak, 03 oktobar 2014 15:32
Jasna
Pa bolje na paradu ,nego na fudbalsku utakmicu!
Preporuke:
19
74
18 petak, 03 oktobar 2014 15:58
SRBOLJUB
Postovani brate Djodje i ostala braco i sestre sa sajta NSPM mogu vam reci da se dobro secam politickog rada Aleksandra Vucic kao clana RADIKIALA u vreme vladavine Milosevic=Seselj,kao i docnije , a kako vidim i danas.On je za mene kao ljudsko-politicka figura nazalost po nas jedno novo otelotvorenje vladavine nesretnoga kralja Aleksandra Obrenovica gotovo u svim aspektima njegove vladavine.Pored njega eto i njegov mladji brat se ponaeo sa nesretnim dzandarima[koji ka ljudi sigurno nisu bili srecni da obezbedjuju gomilu izopacenih] kao sto se brat kraljice Drage ponasao prema Srpskimj oficirima.Malo dublje pogledajte u lik doticnoga AV i videcete u njemu :BES,OSIONOST,AROGANCIJU,NADMENOST,IZVESTACENO OSECAJ SAZALJENJA PREMA ZATRPANIM U SNEGU I POPLAVLJENIMA ITD. Neka bi milostivi GOSPOD NAS ISUS HRISTOS umudrio narod nas da otvori oci da ko i kako nam vlada,kuda nas vodi,da osvescsni i ujedinjeni zatrazimo nove izbore gde bi ako BOG da neki novi ljudi iskreni SRPSKI PUTIN[PREPOROD]
Preporuke:
78
4
19 petak, 03 oktobar 2014 16:09
jasno kao dan
Tako će jedni dobiti svoju „gej-paradu“, a drugi „svog Putina“, a Vođa ono do čega mu je jedino stalo – svoj rejting. Dakle, da ne bude nesporazuma (mada ne sumnjam da će po komandi graknuti naručene režimske kvazi-patriote), Putinov dolazak podržavam oberučke, ali smatram da je vojna parada van prigodnog datuma neukusna, čisto marketinška i kontraproduktivna glupost i pokušaj instrumentalizacije velike naklonosti koju Rusija i Putin lično imaju u srpskom javnom mnjenju zarad jeftinog režimskog pi-ara.

Čita ih Đorđe kao knjigu.
Preporuke:
96
5
20 petak, 03 oktobar 2014 16:14
Beatović Nebojša
Parada na 16.10.2014.nosi još jednu poruku,pored ovih koje je g.Vukadinović naveo.Ta prouka je upućena današnjim bjelosvjetskim fašistima,a ona glasi
da se Vučić i njegova Srbija stavljaju na njihovu stranu.
Ili što bi rekli:
"I vuk sit i ovce na broju,da se Vlasi ne dosjete."

p.s.
Oprostite mi na paranoji.
Preporuke:
54
2
21 petak, 03 oktobar 2014 16:14
pošteno
Sve pohvale za tekst.Hvala što javno kažete ono što većina misli. Dobro ste čuli- većina.Ali s jedne strane plaše se da kažu, a sa druge pola toga i ne znaju niti znaju kako da tekstom uobliče. Utisak nedelje je godinama NAJJAČA politička emisija, i ranije je smetala nekim drugim "momcima", pa je nisu dirali. Ovaj "dečko" baš ima petlju. A Parada u Putinovu čast, ja bih je tako nazvala i treba da se održi, samo da narod bude pametan i da dođe sa transparentima podrške Rusiji i Putinu i da Zapad konačno vidi da nas boli đon za njih.
Preporuke:
69
5
22 petak, 03 oktobar 2014 16:17
čisto onako
Činjenica je da će vlast posetu Putina pokušati da iskoristi kao dokaz da su, eto oni, patriote. Ali, na narodu je da to spreči. Dovoljno će biti da okupacionog namesnika okupljeni ljudi izvižde kad se pojavi, a da onda ovacijama dočekaju Putina ...
Preporuke:
111
4
23 petak, 03 oktobar 2014 17:12
Gale
Jednom prilikom pred gostovanje Mlađana Dinkića u "Utisku", od strane aktivista za zaštitu Stare planine bilo je poslano bezbroj pitanja o nelegalnoj izgradnji skijališta. Međutim, Olja Bećković nijednim pitanjem nije dotakla tu temu. Toliko o toj emisiji.
Preporuke:
98
4
24 petak, 03 oktobar 2014 18:16
Neka bude što biti ne može
E kada bi se i Olja i mnogi drugi ojađeni EU-NATO prevarom,zagledali kroz Putinove plave oči,videli bi jedan novi,neistraženi slobodni svet naše Matuške. Rusija je za Srbe Amerika-obećana zemlja! Isto što i Amerika za Britaniju. A kada bi pridobili takve kao Olja, za našu stvar,gdr bi nama bio kraj? Oljin kvalitet je što ona u EU nije verovala iz materijalnih razloga. A upravo to i razotkriva zabludu te vere...
Preporuke:
26
15
25 petak, 03 oktobar 2014 18:27
Jela Jovanović, istoričar umetnosti
Putin da pazi da ne prođe na paradi kao Sadat
Preporuke:
44
7
26 petak, 03 oktobar 2014 18:43
Vladimir Đilas
Utisak nedelje je saučesnik ovog političkog sistema. Dobila je kraj kakav i zaslužuje - neslavan.
Preporuke:
96
8
27 petak, 03 oktobar 2014 19:23
Nikola
Tekst je bez greške.
Pravi utisci !!
Preporuke:
34
9
28 petak, 03 oktobar 2014 19:23
Coa
Sve i da je tacno da je u pitanju marketinski spin, a ne jasna poruka Rusije da ne odustaje od Balkana, zar se ne zapitate zasto Putin pristaje da dize Vucicu rejting? Krace receno, kada Putin dolazi, Putin odredjuje format posete i to je jednostavno tako u odnosima velikih i malih.
Preporuke:
36
3
29 petak, 03 oktobar 2014 20:01
Peter RV
Ne razumijem ovo insistiranje da je vojna parada neukusni nacin docetka za Putina. Trebali ovo Djordjevo, da razumijemo da je 'neukusno' prisustvovat na njoj?
Kad je vojna parada vec tu, zasto da je ne izkoristimo i izadjemo masovno na njoj sa jasnom porukom da podrzavamo Putina, a ne nase satrape- sa jasnim i vidljivim sloganima u tom smislu.
Ovdje je potrebna organizacija ove manifestacije i ne ostaje ostaje mnogo vremena za to.
Momenat za poziv patriota je sad -ovoga momenta!
Preporuke:
66
8
30 petak, 03 oktobar 2014 20:35
Trećepozivac
@Peter RV
"Sa njom" ili "na njoj" ... (najbolje bi bilo - "u njoj"), dođi, čoveče, budi u publici i ulepšaj tu sprdačinu i cirkusijadu od "VOJNE" parade pa posle pričaj svojim unucima da te je sam Vučić primetio i pogledao! I da su ti od sreće kolena zadrhtala, i da si hteo da padneš, i da ...
Preporuke:
18
49
31 petak, 03 oktobar 2014 20:43
Vladimir NS
Tako će jedni dobiti svoju „gej-paradu“, a drugi „svog Putina“, a Vođa ono do čega mu je jedino stalo – svoj rejting.

Slažem se sa g-nom Vukadinovićem osim u gore navedenom.
Vođi je ipak najviše stalo do "gej-parade".
Preporuke:
44
4
32 petak, 03 oktobar 2014 21:26
bog dano vic
mogu li i ja da ucestvujem rodjen sam 20 10 og vozim crvenu ladu samaru SDELANO V SSSR ne salim se stvarno...
Preporuke:
33
1
33 petak, 03 oktobar 2014 21:32
Jovan T.
Ne vidim zašto bi vojna parada bila "kotraproduktivna glupost". Kontraproduktivna, jer nam nanosi štetu na našem "evropskom putu"? Pa neka je. A što se tiče Olje Bećković... pratio sam tu njenu emisiju veoma redovno još u periodu 2000-2003. Još tada ona nije zvala uopšte predstavnike opozicije, nego samo predstavnike vlasti i njoj bliske analitičare, "eksperte" i sl. Posle 2003. se situacija neznatno promenila, ali su i dalje npr. članovi i simpatizeri minornog LDP-a bili bar pet puta više zastupljeni od predstavnika dvomilionskog radikalskog biračkog tela. Posle 2008. i preleta Tome i Vučića je postalo svejedno da li će dolaziti "žuti" ili "napredni",jer su to dve strane iste medalje. Većinska, patriotska Srbija u toj emisiji nikad nije "postojala", tako da mi nije žao nestanka njene emisije.
Preporuke:
80
7
34 petak, 03 oktobar 2014 21:44
Bojan, Priština
Utisaka puna glava- mogu da budu opasni ...
Preporuke:
32
2
35 petak, 03 oktobar 2014 21:52
aleksandar
Retko se ne slažem sa Vukadinovićem. Ovo je ta prilika.
Jedan sam od retkih koji ne misle da je tzv. "Utisak nedelje" ukinut Gospodarevom odlukom.
Pa zar Gospodar i "autorka" ne dele iste "europske snove" i vrednosti, među kojima je i "demokratski princip" da se na jednog krajnje umerenog Srbina u goste pozovu najmanje tri napaljena "Europljanina". Lepo Vukadinović kaže da se ponekad osećao kao "prase u Teheranu".
Gotovo sam siguran da ta iritantna emisija već dugo vremena nema neki rejting, i da je pasionirano gledaju samo verni "prvoborci" čuvenih "devedesetih" iz "kruga dvojke", koji se i dan danas sećaju "herojskih dana" kada su se borili protiv "diktatora Slobe".
Što se mene tiče, ako su je ukinuli.
O Gospodaru mislim sve najgore, ali zaista ne verujem da je tako neinteligentan da bi se uplašio Bećkovićeve i njenog navodnog "uticaja".
Daleko im lepa kuća, i njemu i njoj.
Što bi se reklo, mala svađa među "Europljanima", koja nas nacionalista uopšte ne bi trebalo da se tiče.
Preporuke:
76
10
36 petak, 03 oktobar 2014 22:08
teletabis
Ja stvarno ne znam zašto Putin gubi vreme i dolazi u Srbiju? Evo na više sajtova sam to napisao i nikako da mi neko da neko valjano objašnjenje.

Razumem njegov pijetet prema žrtvama koje je dala Rusija u Drugom ratu, prema stradalim vojnicima za oslobođenje Beograda. Danas Zapad pokušava sve to da omalovaži i pokaže u svom izopačenom svetlu. I poseta Putina će naterati ove naše političke pajace da malo srede groblja ruskih boraca koja su već mnogo godina zapuštena.

Šta je Beograd uradio za sve te žrtve? Mnogoooo loših stvari, izbrisao je svako ime ruskih boraca, vojskovođa, zapustio njihove grobove,... Eto tako su se Beograd i Srbija odužili tim hrabrim ljudima koji su došli da nam pomognu.

Ali mi Šumadinci ne nasedamo na te parade, posebno pod zastavom duginih boja a još je smešnija naša vojna parada, jer se još uvek dobro sećam one iz Moskve za 9. maj.

A "Vođa" je ispod nivoa vođe od Domanovića.
Preporuke:
58
8
37 petak, 03 oktobar 2014 22:32
NEMANjA VIDIĆ
Čini mi se da ipak treba ići na paradu srpske vojske.Da bismo pokazali privrženost braći Rusima.
Preporuke:
65
3
38 petak, 03 oktobar 2014 23:48
Observantes
Prvo, nerazumem ovo solidarisanje s „utiskom nedelje“ i lamentiranje? Forma novinarskog sindikalnog solidarisanja i ništa više jer „Utisak“ je ništa, i po formi i po sadržaju u kome se jedna narcisoidna pseudonovinarka (favorizovana na očevo ime i dobro obaveštena svojim vezama i pozicijama dosovske provenijencije) histerično iživljava nad gostima i gledaocima. Iznenađen sam reagovanjem g. Vukadinovića? Drugo, velika je čast Srbiji poseta gospodina Putina. Ako neko misli da je Putin igračka koja trza na samoreklamiranje ovdašnjih političira vrlo je naivan i opet je i to neočekivano za mene, takvo razmišljanje...
Preporuke:
35
5
39 petak, 03 oktobar 2014 23:50
Observantes
... Putinom se nemanipuliše. Obrnuto je, nije on sitna parapolitička duša iz ove bare na kakvu Srbi stereotipno gledaju imajući u vidu ovdašnje primere. Maliciozno je insistirati na datumu (16. oktobar?) kao argumentu za i protiv nečega. Datum je ovde forma. Bitan je događaj. Korist od ovog događaja nikako neće ići u prilog ovdašnjoj isturenoj političkoj eliti. To je prosta fikcija proistekla opozicionom nekritičnom inercijom. Pre će biti da je u Evropi, jedini bratski srpski narod, upriličio čast V.V. Putinu, predsedniku bratskog naroda, tj, sestrinske Rusije!
Preporuke:
31
4
40 subota, 04 oktobar 2014 00:20
Nimrod
Ovaj tekst Đorđa Vukadinovića je sjajna analiza na koju smo navikli.
Preporuke:
11
3
41 subota, 04 oktobar 2014 00:34
Čedomir - Sića
Pogledajte samo kako se rukuje sa Velikim Vladimirom. Pa osnove kulture koja se uče u osnovnoj školi, moraš da pogledaš čoveka u oči kada se sa njim rukuješ. Putin je to učinio, a ovaj naš imperator gledi u kamere, kao da je Anđelina Đoli.
Preporuke:
58
1
42 subota, 04 oktobar 2014 00:42
nn
Izuzetno. Potpuno se slazem. U jednom tekstu na jednostavan nacin objasnjene dve znacajne teme opasnost cenzure, ma kakav da je bio Utisak nedelje nije ukinut zbog toga sto je los vec sto je potegao neka nezgodna pitanja, i zloupotreba Putinove posete.
Preporuke:
20
6
43 subota, 04 oktobar 2014 01:11
hm
Đorđe je lepo rekao da je Putin više nego dobrodošao, a da parada treba samo ovim našima da bi se sa njim slikali i sprali gorak ukus zbog peder-bala i sramote na ulicama Beograda. A što se tiče Olje, jeste nervirala nas je i saučestvovala u ovome, ali je pokazala da ima m... mnogo veća od raznih vajnih kvazipatriota poput Vučka Informera koji hvale i vrzmaju se oko gospodarevih m...
Preporuke:
20
6
44 subota, 04 oktobar 2014 01:34
Observantes
Jednostavno, iznenađen sam pogledom g. Vukadinovića. Ovo je pogled „odozdo“? Za ove teme, utiske (1, 2) tako nešto je za, ipak, pogled „odozgo“.
Preporuke:
11
3
45 subota, 04 oktobar 2014 03:03
Ali ipak :)))
Osim da potpisem Djordjev tekst i kazem Svaka Cast, ne bi trebao da bilo sta kazem.

Ustvari Djordje je kazao jos nesto (sto ja pisem u komentarima) ako uspemo da procitamo nesto izmedju redova u ovom tekstu.

Ostalo je Pukovnik Jeftovic odlicno razglobio i objasnio

Iznenadilo je i to sto se velika vecina komentatora oglasila slicnim misljenjem, znaci ima mnogo ljudi koji razmisljaju svojom glavom

U celini VVP pravi nepotreban marketing vUCKu i Kvislinzima na vlasti u Srbiji, koji su svi odreda dokazani Agenti zapada i ubedjeni anti-rusi. kad to shvatimo samo ce nam se kazati...
U sadasnjoj situaciji ova poseta VVP ne treba, pogotovo sto postoji opasnost od neke hmmm da kazem ,,dogodovstine,, (koja moze i glave da kosta) od strane Zapada a situacija je bas taman, dolazak u Srbiju koja nit je vamo i tamo i slicni pogodni momenti. Ne zaboravimo da je Treci Svetski u prvim fazama vec poceo..
Uostalom, Beogradska operacija nije bila nesto bitno i veliko u ruskoj ratnoj istoriji
Preporuke:
27
3
46 subota, 04 oktobar 2014 04:13
Cmok Toronto
Ja sam odabrao NSPM i veb radio Snaga Naroda.
Putin i Olja u ovom tekstu imaju sličnosti u našim osećanjima kojih više nema.
Uplašili smo se sebe.
Ako je za utehu opet okršaj će se desiti u Beogradu.
Ps.Ne znam ko ima kopi rajc za Seča Kneževa..A to mi nismo.
Preporuke:
10
2
47 subota, 04 oktobar 2014 08:10
Mladi DŽedaj
Briljantna analiza. Meni samo nije jasno šta je Putinov motiv da učestvuje u ovoj predstavi. Na taj način direktno podržava čoveka koji radi za Zapad, protiv interesa i Srbije i Rusije.
Preporuke:
26
6
48 subota, 04 oktobar 2014 09:07
Brane212
VIše puta sam rekao da su e-novine smeće Što se gej parade tiče, ne bih toliko krivio vlasti.Morali su da ju progutaju i to je to. E sad, ako je zbog toga morao da dođe i Putin, pa šta.Nigde ne piše, da je to nedozvoljen manevar.
Preporuke:
2
30
49 subota, 04 oktobar 2014 09:38
Samo nam Rusije i Putina dajte!
Ma sve je nevažno spram Putinovog dolaska. Mene to toliko veseli, štaviše od pomisli na Putinov dolazak lakše uspevam da se nosim i sa jednom nedavno doživljenom ličnom tragedijom. Eto, tolika je moć "ruskog elementa" na srpsku dušu. Dok plačem za izgubljenim, ja odem na YouTube i potražim nekad neku rusku baladu a nekad rusku himnu, pa mi odmah bude bolje. Dokaz da je Rusija »password« srpke duše!

A vojna parada je dobra ideja. Činjenica je da je, dopustivši pedersku paradu, Vučić mnogo izgubio (svi u mojoj i užoj i široj familiji su sada ogorčeni na njega, a nekada bili njegovi glasači), te se mora nečim bar malo iskupiti. Nečim jako velikim, važnim i vrednim. A to su samo Rusija i Putin. Jedva čekam!
Preporuke:
15
17
50 subota, 04 oktobar 2014 10:18
Black Hand
Predlazem da se organizuje utisak, nad utiscima Utiska Nedelje, a u vezi sa skorasnjom posetom Vladimira Vladimirovica .........Ako ne - onda mora drugacije.
Preporuke:
10
0
51 subota, 04 oktobar 2014 10:43
Drinko Končarević
Posle parade promeniće se mnoge stvari. Delom, ovoj promeni doprineo je Mets Person svojom izjavom o neizvesnoj budućnosti "eu kazamata" koja je data uoči "petog oktobra". Za onoliko koliko je budućnost "eu kazamata" neizvesna, za toliko je svetla i još svetlija budućnost Rusije na svim poljima. Ovaj zaključak izvodim na osnovu galame Zapada i izolacije Rusije koja je u stvari samoizolacija Amerike i "eu kazamata". Ovo su pravi gubitnici budućnosti i još je vreme da odgovorimo zašto bi se priključivali onima koji će sigurno propasti. Setite se, "petog oktobra" obećavali su nam sve, ekspress. I sada šta imamo od toga? Imamo da oko četvrtina stanovnika živi na"ivici siromaštva". Dinar pada, a prate ga pad proizvodnje i pad prihoda u budžetu. Na upozorenje da smo gladni, odgovaraju nam "biće bolje". Zasitili smo se tog "biće bolje" a creva i dalje krče ko pokvareni radio. Zato izađimo na paradu i pokažimo da smo jači od ovih koje je izabrala manjina birača. Nema opravdanja za neizlazak.
Preporuke:
44
1
52 subota, 04 oktobar 2014 10:54
Jasna
Sto se "Utiska" tice ,bar sto se mene tice ,ne da necu da zalim nego cu da slavim!
Preporuke:
20
24
53 subota, 04 oktobar 2014 11:41
raskrinkala je Vučića i zato joj se sveti
Jasna, nemojte da vaše vučićevstvo skrivate iza kod mnogih čitalaca prisutan gnev protiv Olje Bećković. Ona je raskrinkala naduvenost vašeg idola i napravila ga smešnim kao što i jeste i zato je ne mrzite. Ni ja se ne slažem sa njenim stavovima, ali je u ovome pokazala hrabrost i dostojanstvo kakvo mnogi nemaju.
Preporuke:
50
7
54 subota, 04 oktobar 2014 12:12
sokrat
@raskrinkala je Vučića.....

Njega je nemoguće raskrinkati, jer onaj ko je na vlast došao tako što je u Skupštinu ušao kao član nepostojeće stranke na prethodnim izborima, uz blagoslov stranke na vlasti, sam o sebi sve govori.
Preporuke:
24
1
55 subota, 04 oktobar 2014 12:24
marlon
ako je oljina emisija ventil slobodne misli onda je bolje sadasnji status kvo. ko se jednom uveze u politicke cvorove bio on preduzetnik ili novinar, ruke mu nisu ciste. uvek se gleda ko ima najvise koristi od necega. kada su za vreme milosevica ubijani poznatiji jedini koji je imao stete bio je on, a znajuci koliko je bio posvecen svom poslu tesko da je tako sumanute odluke sam donosio i sebi predumilsljajno kopao grob. neki predosecaj mi govori da je vucic pusten niz vodu. zapadu trebaju poslusnici, ali ne poslusnici koji ce ispunjavati svaki zahtev bestijalno se pritom izivljavajuci na racun plebsa koga predstavljaju, vec poslusnici koji ce imati kakvo tako postovanje medju onima koje predstavljaju. vucic i kamarila takvo postovanje nemaju vec ga laznim brojkama fingiraju te su postali predmet sprdnje skoro svih pa i mnogih unutar same njegove stranke. zato se se i desavaju "afere" sa diplomama i sl. stvarima. pitanje je samo ko je novi trojanski konj zapada koga ce nam podmetnuti.
Preporuke:
39
3
56 subota, 04 oktobar 2014 13:19
politički kupleraj
Ukratko, mislim da bi generalno bilo bolje, časnije, za Srbiju korisnije, a verovatno i ruskoj strani draže, demonstrirati malo više partnerske iskrenosti u rešavanju konkretnih pitanja, sa manje puke parade, medijske pompe i paradiranja. Ali ovde je sve instrumentalizovano, privatizovano i podređeno vlastodržačkom interesu, hiru i sujeti. I to je, ujedno, glavni zaključak, najjači utisak i zajednički imenitelj iz ove dve, naizgled, sasvim različite priče.

Tačno tako. Verujem da i Putin zna sa kim ima posla, ali se pravi da im veruje. Ja sam čuo da Rusi najpre nisu bili za vojnu paradu, nego su to ovi "naši" insistirali. Ali slažem se da već ako se pravi treba doći i pozdraviti Putina, a izviždati ovu kliku.
Preporuke:
46
2
57 subota, 04 oktobar 2014 15:20
Jasna@ovome sto obozava raskrinkavanje
A sto onda nije raskrinkala vaseg idola???
Preporuke:
7
46
58 subota, 04 oktobar 2014 16:08
Jasna@Ovome sto voli "raskrinkavanje"
Da se nadovezem ,naravno da se radujem odlasku nekog ko se bavio "raskrinkavanjem" samo mojih idola(Milosevica,Vucica...),a nije se bavio raskrinkavanjem vasih idola DOSmanlijske provenijencije(Djindjica,Kostunice,Tadica...)!
Preporuke:
8
48
59 subota, 04 oktobar 2014 19:41
mali Djole
Hvala Bogu sto Vucic ukinu tu antisrpsku propagandu na B92. Sad kad bi samo sa tim Grcima izbacio ceo info program i napravio zabavnu TV od toga to bi bio dobitak. Ono sto nije mogao Kostunica uradice Vucic. Do sada mi se nije svidjao mislio sam da je folirant ali ovo menja moje misljenje o njemu.
Preporuke:
7
47
60 subota, 04 oktobar 2014 20:29
Kladovljanin
@Peter RV
Slazem se sa vama gospodine da bi ovo bila idealna sansa da se patriotske snage okupe i jasno pokazu gospodinu Putinu i Rusiji sta misle o ovoj kvislingskoj vladi i njihovim anglo - fasitickim sponzorima.
Preporuke:
19
3
61 subota, 04 oktobar 2014 20:47
istrazivac
Putinov dolazak u Srbiju je, prvo, politicki cin, a meni ne bi bilo drago da se Putin nadje i bez svoje volje u prilici da pruza bilo kakvu podrsku sadasnjim vlastima. Drugo, Srbija je zemlja pod okupacijom, a okupatori su oni koji Putinu zele veliko zlo. Putin u Srbiji mora da cuva zivu glavu i da zazire od svakog, ama bas svakog, a narocito od onih koji mu se najvise keze i najvise sire ruke. Prosto, ako Putin dodje, ubice ga. A zamislite kako bi se radovali ovi na Zapadu da Putin bude ubijen bas u Srbiji. Ja se nadam da ce se malo zakuvati situacija u Ukrajini, pa ce Putin naci vec neki izgovor da ne dodje.
Preporuke:
21
6
62 subota, 04 oktobar 2014 21:04
Opet dizu glave
"Istrazivac" ,"kladovljanin"... i ostali zutaci,dzabe se nadate Putin Dolazi!
Preporuke:
9
16
63 subota, 04 oktobar 2014 23:08
@istrazivac
Nadas se da Putin nece doci jer si procenio da ce ga ubiti? Ne mogu da razumem ljude koji daju plus na jedan takav komentar. Razumem i mrznju prema Vucicu i sve, ali brate mili.
Preporuke:
8
4
64 subota, 04 oktobar 2014 23:55
@@istrazivac
To su zutaci,toliko providni!
Preporuke:
8
3
65 nedelja, 05 oktobar 2014 02:17
Turas
Može biti da sa Putinom žele da peru "paradu".Ali postavljajući sve okolnosti u mozaik , Putin je najnepoželjniji danas u zapadnom svetu .U zemlji gde se veruje da su Crvene Beretke ubile Đinđića ,svi znamo ko je imao korist od atentata ,nije na odmet da se pokuša i drugi atentat .Jeste neverovatno ali sigurno sa gledišta MI 6 razmatraju se takvi poduhvati .Srbija je najpovoljnija za takav scenarijo .Znamo da Putina čuva KGB i da su najbolji ...ali netreba potcenjivati neprijatelja . Otvoreno govoreći Putin dolaskom u Srbiju opovrgava tvrdnje zapada o njenoj orijentaciji , i ovu politiku prema Srbiji diskredituje jer svet će da vidi da masovan doček Putina oponira tvrdnju srbske vlade da EU "nema alternative". Utoliko je bojazan za sigurnost predsednika Rusije opravdanija .Živimo u vremenu u kome je politika zapada u kriznom stanju što se poverenja saveznika tiče , zato postaje nepredvidiva .
Preporuke:
11
4
66 nedelja, 05 oktobar 2014 08:31
IMADE VAS MNOGO - napisao Šantić 1889 godine
Imade vas mnogo-ta ko bi vas mogô
Izbrojati,
Svijeh znati?!
Imade vas mnogo bogatih gospara,
Sa srebrom i zlatom,milionim' para.
Dvori vam se velji u visinu dižu,
Ali nikad,znajte,do neba ne stižu,
U nebu je vječnost, u njima je nije,
Vrijeme će da ih sve s prašinom skrije.

Imade vas mnogo sivih sokolova!
Riječi su vam jače od burnih valova,
Al' sokoli nikad ne puze, ne gmile
Ni onda kad na njih jurnu groma sile,
A vi znate, znate, oj sokoli s riječi
Puziti kô crvi, sred prašine leći,
Ostaviti braću nek ih dušman tare,
Samo da stečete obećane dare"

Imade vas mnogo sa blagijem likom,
E bi rekli: o zlu ne mislite nikom,
E bi rekli: da ste s neba anđô pravi,
Što istinu ljubi, koji boga slavi,
Al' u duši vašoj ništa drugo nije
Do crnog demona,-tu se zlobno krije.
Preporuke:
15
1
67 nedelja, 05 oktobar 2014 08:32
IMADE VAS MNOGO - napisao Šantić 1889 godine - NASTAVAK
Imade vas mnogo... Kakvijeh vas nema?!
Ali vas je malo
Kojima je stalo
Do naroda svoga
Tužna, paćenoga.
Malo vas je, malo sa poštenja da se,
Sa vrlina vaših imena vam glase;
Malo vas je, malo na braniku prava,
Malo vas je glava, -
Malo vas je, malo sa srcem u grudi,
Malo vas je - ljudi!
Preporuke:
23
1
68 nedelja, 05 oktobar 2014 12:02
istrazivac
@@istrazivac:Zutac, nije nego. Ima poruka od istrazivaca jos na NSPMu, potrazite, uverite se.... A u narod zemlje koja daje vlast Tadicu pa Vucicu, a sve na postenim (je li?) demokratskim izborima, e u taj narod ja nemam poverenje. Pa mislim da ne treba ni Putin da ima poverenje. I jos, ja mislim da jedini spas za Srbiju moze doci iz Rusije, ma da za Srbiju verovatno nema spasa. Prosto, kao sto covek ne moze da bude ziv bez duse, tako ne mogu ni narodi ni zemlje. A Kosovo je dusa Srbije! Uz duzno izvinjenje svim ljudima u Srbiji, ali kome je vaznije da jede pomije od milostinje europske zajebnice, nego da povrati, po svaku cenu, dusu, to je stoka beslovesna.
Preporuke:
8
2
69 nedelja, 05 oktobar 2014 20:34
fristajlo
Strah od kritike je nepobitan dokaz da nisi u pravu...
Preporuke:
13
0
70 ponedeljak, 06 oktobar 2014 15:38
rosija derzava;nato nas ne spasava
zna premijer kako da podidje srbima.hoce da vecimu odobrovolji,posle "ugrozene manjine"!hoce valo putinovog sjaja ... samo,primetio sam kako je bio zalostan ,tj.neraspolozen,kada je primio ruskog ambasadora.da li je to zbog kirbija,ili js u pitanju afera oko prebijanja njegovog brata.putin je pozvao didika sa dodje u Bg!to je poruka vucicu!zivela rusija!
Preporuke:
3
2
71 ponedeljak, 06 oktobar 2014 18:05
TOPOLj
@Istraživač...Zvuči malo nadnaravno ali nimalo nije bezazlena ta tvrdnja o pokušaju atentata na predsjednika Putina.Nedaj bože takvog scenarija zato što bi se desio armagedon i Srbiji i kompletnom Zapadu kao i svim zavjerenicima.Ono pretvaranje ukrajinskih i NATO nacista u prah i pepeo koje smo gledali u Donbasu nije ništa šta bi se dogodilo u ovom slučaju.S.A.D bi bile izbrisane sa lica zemlje.Ovim ovdje ne treba ništa vjerovati,to je sveto pravilo.Zna se da zapadne ambasade vode politiku Srbije,da su ovi na vlasti njihova inovacija,da je Kirbi zapravo predsjednik i premijer Srbije.Sve ovo je poznato FSB i zato su preduzete najveće moguće mjere zaštite predsjednika Putina.Promašili su sa letom MH17 zato što je FSB perfektno izvela simulaciju leta ruskog predsjedničkog aviona koji se u vrijeme rušenja boinga 777 od strane nacističkog otpada nalazio na potpunoj drugoj ruti.Bolje da su srušili boing 777 nego da su ubili predsjednika Putina.
Preporuke:
9
0
72 sreda, 08 oktobar 2014 09:13
Gedža
Jeste ,istinu govore i Đole i skoro svi što rekoše šta misle o suštini ovg što Đole napisa, ali PUTIN *MORA*, TREBA, ZBOG NAS POKORENIH I OBEZGLAVLjENIH DA DOĐE, JER NAM JE I NADANjE UMRTVLjENO.
ZATO JE PRILIKA DA IZAĐEMO PRED NjEGA,PZTINA ,
DA VIDI NAS I NAŠ OČAJ DA RAZUME I NAŠU VERU U NjEGA I NAŠU LjUBAV ZA RUSIJU !!!
Preporuke:
4
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner